سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله حذف رنگ بنفش متیل توسط جذب روی بنتونیت در حضور نانو فریت م

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله حذف رنگ بنفش متیل توسط جذب روی بنتونیت در حضور نانو فریت مس در pdf دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حذف رنگ بنفش متیل توسط جذب روی بنتونیت در حضور نانو فریت مس در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حذف رنگ بنفش متیل توسط جذب روی بنتونیت در حضور نانو فریت مس در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حذف رنگ بنفش متیل توسط جذب روی بنتونیت در حضور نانو فریت مس در pdf :

مقاله حذف رنگ بنفش متیل توسط جذب روی بنتونیت در حضور نانو فریت مس در pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1389 در علوم و فناوری رنگ از صفحه 191 تا 197 منتشر شده است.
نام: حذف رنگ بنفش متیل توسط جذب روی بنتونیت در حضور نانو فریت مس
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بنتونیت
مقاله متیل ویولت
مقاله جذب
مقاله نانو فریت مس
مقاله حذف رنگزا

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: هاشمیان سعیده

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
جذب رنگزای بازی بنفش متیل (MV) روی خاک بنتونیت، فریت CuFe2O4و کامپوزیت CuFe2O4/ bentonite در محلول های آبی بررسی شد. کامپوزیتی از مس و آهن و بنتونیت توسط روش هم رسوبی و درpH=11 تهیه گردید. کامپوزیت تهیه شده می تواند برای حذف رنگ در آب استفاده شود و سپس از محیط جدا گردد. نتایج XRDساختار اسپینل را برای فریت CuFe2O4 نشان داد. تصویر میکروسکوپی SEM اندازه ذرات حدود 50 نانومتر را برای کامپوزیت CuFe2O4/bentoniteنشان داد. اثر پارامترهای تجربی مختلف نظیر pH، زمان تماس جاذب و رنگ، وزن جاذب و دما در میزان حذف رنگ بنفش متیل بررسی شد. بیش ترین درصد حذف رنگ درpH=12 و در زمان تماس 15 دقیقه صورت گرفت. در غیاب فریت مس زمان تماس برای جاذب بنتونیت به 60 دقیقه افزایش می یابد. در حضور فریت مس سرعت بسیار زیادی برای حذف رنگ مشاهده گردید.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر