سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده سازی وابسته به توالی در pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده سازی وابسته به توالی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده سازی وابسته به توالی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده سازی وابسته به توالی در pdf :

مقاله مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده سازی وابسته به توالی در pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1389 در نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی) از صفحه 104 تا 115 منتشر شده است.
نام: مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده سازی وابسته به توالی
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله زمانبندی کار کارگاهی
مقاله زمانهای آماده سازی وابسته به توالی جدایی ناپذیر
مقاله بهینه سازی دسته ذرات
مقاله فاکتورادیک
مقاله آنیلینگ شبیه سازی شده
مقاله جستجوی تصادفی حریصانه

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: بهروزی مهدی
جناب آقای / سرکار خانم: عشقی کوروش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در یک دهه اخیر تحقیقات نسبتا کمی بر روی مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمان های آماده سازی وابسته به توالی جدایی ناپذیر (ISDSJSP) انجام شده است. در زمینه حل این مساله نیز الگوریتم بهینه سازی دسته ذرات(PSO) مورد توجه قرار نگرفته است. در این مقاله مساله ISDSJSP با تابع هدف کمینه سازی زمان پایان تمام کارها مدنظر قرار گرفته و یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط و یک الگوریتم ترکیبی PSO برای آن ارایه شده است. جواب بدست آمده توسط PSO با استفاده از یک الگوریتم آنیلینگ شبیه سازی شده بهبود داده شده است. عملکرد الگوریتم پیشنهادی (HPSO) نسبت به دو الگوریتم دیگر بر روی مسایل نمونه تولید شده در این مقاله آزمایش شده است. نتایج حاصل، دقت و کارایی بیشتر جوابهای حاصل از HPSO نسبت به دو الگوریتم دیگر را نشان می دهند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر