سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارتقای بهره وری و تعالی سازمانیبا تأکید بر بهسازی مهارتهای

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارتقای بهره وری و تعالی سازمانیبا تأکید بر بهسازی مهارتهای انسانی مدیران در pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتقای بهره وری و تعالی سازمانیبا تأکید بر بهسازی مهارتهای انسانی مدیران در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتقای بهره وری و تعالی سازمانیبا تأکید بر بهسازی مهارتهای انسانی مدیران در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتقای بهره وری و تعالی سازمانیبا تأکید بر بهسازی مهارتهای انسانی مدیران در pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشها و راهکارها
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
محمد بیرامی – کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد مرند، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، مرند، ایران)
فرهاد استبصاری – کارشناس ارشد مدیریت آموزشی(دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند)

چکیده:
موضوع پژوهش حاضر، بررسی رابطه مهارتهای انسانی مدیران و بهره وری مدارس آنان از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه منطقه صوفیان می باشد .این پژوهش با توجه به هدف، کاربردی و از نظر ماهیت پژوهش از نوع توصیفی (پیمایشی- همبستگی ) است . جامعه آماری شامل معلمان مقطع متوسطه منطقه صوفیان به تعداد 86 نفر در سال تحصیلی 92-91 می باشد. برای انجام نمونه گیری، از شیوه نمونه گیری طبقهای متناسب با حجم جامعه و به تعداد 71 نفر استفاده گردید که از این میان 40 نفر مرد و 31 نفر زن انتخاب شدند. برای جمع آوری دادهها از دو نوع پرسشنامه محقق ساخته با عنوان سنجش« مهارت های انسانی مدیران» و « بهره وری مدارس» استفاده شده است . نتایج حاصل از پژوهش حاضر بدین شرح می باشد: – وضعیت مهارتهای انسانی مدیران مقطع متوسطه منطقه صوفیان در حد زیاد ارزیابی شد.- وضعیت بهره وری مدیران مقطع متوسطه منطقه صوفیان در حد زیاد ارزیابی شد.- بین مهارتهای انسانی مدیران و بهره وری مدارس آنان رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر