سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروژه دانشجویی مقاله کار فیزیولوژی در word

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله کار فیزیولوژی در word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله کار فیزیولوژی در word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله کار فیزیولوژی در word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله کار فیزیولوژی در word :

پروتیین‌ها
مفاهیم کلیدی
پروتیین‌های غذا اسیدهای آمینه ضروری را برای ساخت و حفظ بافتهای بدن تامین می‌کنند.
تعادل پروتیین هم در داخل بدن و هم در رژیم غذایی برای ادامه حیات و سلامت ضروری است.
ارزش غذا برای برآوردن نیازهای پروتیینی بدن به وسیله ترکیب اسیدهای آمینه ضروری آن تعیین می‌شود.
پروتیین‌های مختلف در بدن امکان ادامه حیات را مقدور می‌سازند هر یک از این هزاران هزار پروتیینی که در بدن وجود دارند، ساختمان منحصر به فردی دارند که برای انجام وظایف خاص آن طراحی شده است.
اسیدهای آمینه واحدهای ضروری بدن و واحدهای ساختمانی پروتیین‌ها هستند بنابراین با خوردن غذاهای پروتیینی مختلف اسیدهای آمینه وارد بدن می‌شوند.
پروتیین‌ها انواع گوناگونی دارند، ولی ما معمولا تمام آنها را به همین نام می‌شناسیم. بدن ما به بسیاری از این پروتیین‌های گوناگون نیاز دارد. در حقیقت، کار این پروتیین‌ها ساختن بدن و حفظ سلامتی آن است.
هر موجود زنده‌ای از میلیون‌ها واحد ساختمانی بسیار کوچک که سلول نامیده می‌شوند، ساخته شده است. هر یک از این سلول‌ها، درون خود مقداری پروتیین دارند . حتی وقتی کاملا رشد می‌کنیم و بزرگ می‌شویم، بی‌نیاز از پروتیین نیستیم، زیرا سلول‌های بدن ما همواره تغییر می‌کنند و یا جایگزین می‌شوند. اما کودکان به پروتیین بیش‌تری نیاز دارند، زیرا بدنشان دائما باید سلول‌های جدیدی بسازد تا رشد کنند و بزرگ شوند.
اگر به موها و ناخن‌های خود نگاه کنید، بعضی از سلول‌هایی را که بدنتان به تازگی ساخته است، می‌بینید. موها و ناخن‌ها همواره در حال رشد هستند و بدن شما برای ساختن مو و ناخن جدید نیز به پروتیین نیاز دارد، که آن را از غذا به دست می‌آورد. تا وقتی ناخن‌ها و موهای شما سالم هستند، می‌توانید مطمئن باشید که پروتیین به اندازه کافی به بدنتان رسیده است. پروتیین‌ها حدود 20 درصد از وزن شما را تشکیل می‌دهند. این مواد نه تنها در موها و ناخن‌های شما وجود دارند، بلکه در پوست، ماهیچه‌ها و حتی استخوان‌های شما نیز یافت می‌شوند. انواع گوناگون پروتیین، خون شما را سالم نگه می‌دارند، به بدنتان یاری می‌دهند تا از غذای خورده شده استفاده کند، و با بیماری‌‌ها می‌جنگند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر