سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی مکانیسم مولکولی تاثیر سیکلوتیدهای مستخرج از گیاه Vio

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی مکانیسم مولکولی تاثیر سیکلوتیدهای مستخرج از گیاه Viola ignobilis بر سیستم Nrf2/Keap1 و بیان ژنهای فاز II سلولهای سرطانی در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مکانیسم مولکولی تاثیر سیکلوتیدهای مستخرج از گیاه Viola ignobilis بر سیستم Nrf2/Keap1 و بیان ژنهای فاز II سلولهای سرطانی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مکانیسم مولکولی تاثیر سیکلوتیدهای مستخرج از گیاه Viola ignobilis بر سیستم Nrf2/Keap1 و بیان ژنهای فاز II سلولهای سرطانی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مکانیسم مولکولی تاثیر سیکلوتیدهای مستخرج از گیاه Viola ignobilis بر سیستم Nrf2/Keap1 و بیان ژنهای فاز II سلولهای سرطانی در pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی کاربرد گیاهان دارویی در سبک زندگی و طب سنتی
تعداد صفحات: 8
چکیده:
سیستم انتقال علایم درون سلولی Nrf2/Keap1 به عنوان یکی از مهمترین عوامل حفاظت سلول در برابر شرایط استرس اکسایشی القا آنزیم های سم زدای سلول (detoxification) و تنظیم وهدایت سلول به سمت مرگ سلولی القا شده (apoptosis) ایفای نقش می کند. از این رو یافتن ترکیباتی طبیعی یا سنتزی با نقش فعال کننده Nrf2 می تواند به عنوان یک هدف نوین در راستای مهار رشد سلولهای سرطانی و القا اپوپتوزیز مورد توجه قرار گیرد. در این تحقیق با هدف یافتن القا کننده های سیستم درون سلولی Nrf2/Keap1 مطالعه بر روی ترکیبات پپتید حلقوی مستخرج از گیاه بنفشه Viola ignobilis مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. همچنین بانگاهی عمیق تر به دنبال یافتن مکانیسم مولکولی اثر این ترکیبات در راستای القا مرگ سلولی خواهیم بود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر