سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله «مصاحبت» در معانی حروف جر عربی و حروف اضافه فارسی در pdf

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله «مصاحبت» در معانی حروف جر عربی و حروف اضافه فارسی در pdf دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله «مصاحبت» در معانی حروف جر عربی و حروف اضافه فارسی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله «مصاحبت» در معانی حروف جر عربی و حروف اضافه فارسی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله «مصاحبت» در معانی حروف جر عربی و حروف اضافه فارسی در pdf :

مقاله «مصاحبت» در معانی حروف جر عربی و حروف اضافه فارسی در pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در شعر پژوهی (بوستان ادب – علوم اجتماعی و انسانی ) از صفحه 119 تا 136 منتشر شده است.
نام: «مصاحبت» در معانی حروف جر عربی و حروف اضافه فارسی
این مقاله دارای 18 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله حروف جر
مقاله حروف اضافه
مقاله معانی حروف
مقاله مصاحبت
مقاله زبان عربی
مقاله زبان فارسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
به دلیل اهمیت ارتباط دو زبان ریشه دار عربی و فارسی، نگارندگان در پژوهش حاضر با تکیه بر مطالعات انجام شده در حوزه حروف جر و حروف اضافه و نیز بر اساس روش توصیفی تحلیلی، به بحث و بررسی در زمینه معنی «مصاحبت» به عنوان یکی از معانی مشترک حرفی میان دو زبان عربی و فارسی پرداخته و حروف نمایان گر مصاحبت و ویژگی های آن را مورد مطالعه قرار داده اند.
در این راستا، برای معنی مصاحبت در هر دو زبان، اداتی اصلی و کلیدی ارایه می شود. علاوه بر این، حروف جر و حروف اضافه ای که از این ادات نیابت کرده و مفید مصاحبت است، مورد بررسی قرار می گیرد. به امید این که نتایج آن برای پژوهش گران، زبان شناسان و به ویژه مطالعات ترجمه، سودمند واقع شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر