سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی اثر عصاره اتانولی، متانولی و اسانس گیاهان Pimpinella

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثر عصاره اتانولی، متانولی و اسانس گیاهان Pimpinella Anisum بر درصد زنده مانی سلولهای سرطان معده انسان در شرایط in vitro در pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر عصاره اتانولی، متانولی و اسانس گیاهان Pimpinella Anisum بر درصد زنده مانی سلولهای سرطان معده انسان در شرایط in vitro در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر عصاره اتانولی، متانولی و اسانس گیاهان Pimpinella Anisum بر درصد زنده مانی سلولهای سرطان معده انسان در شرایط in vitro در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر عصاره اتانولی، متانولی و اسانس گیاهان Pimpinella Anisum بر درصد زنده مانی سلولهای سرطان معده انسان در شرایط in vitro در pdf :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: دوازدهمین کنگره ژنتیک ایران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

مقدمه و هدف: شیوع سرطان معده در کشورهای توسعه یافته در 60 سال گذشته مدام در ال کاهش بوده است [5, 4, 2] ولی کماکان این بیاری از کشندگی قابل توجهی در مقایسه با سایر انواع سرطان ها برخوردار است. این سرطان از لاظ یوع، چهارمین و پس از سرطان ریه، دومین عامل مرگ ناشی از سرطان در هان می باشد. [2 ,5] روش کار: در این مطالعه تجربی سلولهای AGS در محیط RPMI1640 حاوی سرم جنین گاو و آنتی بیوتیک کشت گردیدند. سپس سلولهای با غلظتهای عصاره (15، 30، 60، 12، 240، 480) و رقتهای یکسان بر حسب میکروگرم بر میلی لیتر به مدت 24، 48 و 72 ساعت کشت داده شدند و زنده مانی (Viability) سلولها به روش MTT تعیین گردید. نتایج: سلولها تحت اثر عصاره در روزهای مختلف تفاوتهای بسیار بارز و وابسته به دوزی را نشان دادند. بطوریکه بتدیرج و با افزایش زمان و در دوزهای بالاتر تغییر شکل سلولی بسیار نمایان تر بود. بحث: با توجه به اینکه عصاره الکلی Pimpinella Anisum خواص سایتوتوکسی در سلولهای سرطانی داشته است، بنابراین می توان اشاره نمود که می توان از این گیاه به عنوان یک ماده در درمان سرطان استفاده کرد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر