سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی نقش تبلیغات و روابط عمومی در ایجاد ارزش ویژه نام تجا

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی نقش تبلیغات و روابط عمومی در ایجاد ارزش ویژه نام تجاری در صنایع غذایی مطالعه موردی : محصولات دایتی در pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش تبلیغات و روابط عمومی در ایجاد ارزش ویژه نام تجاری در صنایع غذایی مطالعه موردی : محصولات دایتی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تبلیغات و روابط عمومی در ایجاد ارزش ویژه نام تجاری در صنایع غذایی مطالعه موردی : محصولات دایتی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش تبلیغات و روابط عمومی در ایجاد ارزش ویژه نام تجاری در صنایع غذایی مطالعه موردی : محصولات دایتی در pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 16
چکیده:
این تحقیق به بررسی اثر تبلیغات و روابط عمومی بر ایجاد ارزش ویژه نام تجاری برند در شرکت زرین غزال تولیدکننده محصولات دایتی می پردازد. مولفه های مورد بررسی ارزش ویژه برند بر مبنای مدل آکر، شامل وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی از برند و کیفیت ادراک شده از برند است. تاثیر دو متغیر تبلیغات و روابط عمومی بر این مولفه ها مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین به بررسی تفاوت میان تبلیغات و روابط عمومی پرداخته شده است. روش این تحقیق روش علی مقایسه ای است که با به کارگیری ابزار پرسشنامه وروش پیمایشی جمع آوری دادهها، اطلاعات مورد نیاز جمع آوری گردیده است. در این تحقیق محدوده سنی – 02 02 سال از مصرف کنندگان محصولات دایتی به عنوان جامعه آماری انتخاب شده است که در نهایت 022 نمونه آماری مشخص و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی از نوع طبقه ای، اطلاعات مورد نیاز جمع آوری شده است. در این تحقیق برای به دست آوردن پایایی تحقیق ابتدا 02 نمونه آماری تعیین و با آلفای کرونباخ 0/85 پایایی پرسشنامه مورد تایید قرار گرفت. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزارهایXECXE وSPSSبه وسیله روش های آمار توصیفی میانگین، انحراف معیار، حداقل و حداکثر نمرات، فراوانی و درصد فراوانی و آمار استنباطی آزمون همبستگی پیرسون، شاخص ضریب تغییرات ویژه انجام شده است. در ادامه با بررسی مقدار احتمال هر متغیر و در سطح اطمینان 58 % کلیه فرضیات رابطه میان تبلیغات و ایجاد ارزش ویژه برند ، رابطه روابط عمومی و ایجاد ارزش ویژه برند و رابطه تفاوت تبلیغات و روابط عمومی با ایجاد ارزش ویژه برند مورد تایید قرار گرفت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر