سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله مدلسازی میزان جذب انرژی سلول جدار نازک با سطح مقطع مربع با

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدلسازی میزان جذب انرژی سلول جدار نازک با سطح مقطع مربع با استفاده از شبکه عصبی چند جمله ای و الگوریتم ژنتیک در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی میزان جذب انرژی سلول جدار نازک با سطح مقطع مربع با استفاده از شبکه عصبی چند جمله ای و الگوریتم ژنتیک در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی میزان جذب انرژی سلول جدار نازک با سطح مقطع مربع با استفاده از شبکه عصبی چند جمله ای و الگوریتم ژنتیک در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی میزان جذب انرژی سلول جدار نازک با سطح مقطع مربع با استفاده از شبکه عصبی چند جمله ای و الگوریتم ژنتیک در pdf :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: چهاردهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: 8

چکیده:

سازه‌های جدار نازک مانند صفحه ، پوسته، صفحه ساندویچی و ; به عنوان سازه‌هایی که قابلیت جذب انرژی فوق العاده‌ای دارند همواره مورد توجه بوده و کاربرد وسیعی در مکانیزمهای جذب انرژی دارند. به همین منظور، محققین تحلیلهای بسیاری بر روی این سازه‌ها انجام داده‌اند تا بتوانند با به دست آوردن فرمولهایی با دقت مناسب، میزان جذب انرژی و نیروی لازم لهیدگی را بدون انجام آزمایشات عملی محاسبه کنند. در این مقاله، نتایج بدست آمده از آزمایشات انجام شده در دانشگاه گیلان، جهت ارائه مدل ریاضی بر اساس شبکه های عصبی نوع GMDH برای میزان جذب انرژی توسط جاذبهای انرژی با مقطع مربعی، استفاده شده است. الگوریتم ژنتیک و تجزیه مقادیر منفرد (SVD) به ترتیب برای بهینه سازی شکل اتصال و یافتن ضرایب شبکه های عصبی نوع GMDH مورد استفاده قرار گرفته‌اند . مقایسه نتایج حاصل از آزمایش، همچنین نتایج بدست آمده از روابط تحلیلی با نتایج بدست آمده از مدل بیانگر مدلسازی موفق در این فرایند می‌باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر