سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تهیه پودر نانومتری Mn0.5Zn0.5Fe2O4 از طریق فرایند مکانوشیم

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تهیه پودر نانومتری Mn0.5Zn0.5Fe2O4 از طریق فرایند مکانوشیمیایی با استفاده از مخلوط کردن فریت های ساه ی منگنز و روی در pdf دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تهیه پودر نانومتری Mn0.5Zn0.5Fe2O4 از طریق فرایند مکانوشیمیایی با استفاده از مخلوط کردن فریت های ساه ی منگنز و روی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تهیه پودر نانومتری Mn0.5Zn0.5Fe2O4 از طریق فرایند مکانوشیمیایی با استفاده از مخلوط کردن فریت های ساه ی منگنز و روی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تهیه پودر نانومتری Mn0.5Zn0.5Fe2O4 از طریق فرایند مکانوشیمیایی با استفاده از مخلوط کردن فریت های ساه ی منگنز و روی در pdf :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: چهاردهمین همایش بلور شناسی و کانی شناسی ایران

تعداد صفحات: 4

چکیده:

در این پژوهش پودرهای نانومتری فریت مخلوط منگنز – روی (Mn0.5Zn0.5Fe2O4) با مخلوط کردن دو فریت ساده ی منگنز و روی که به روش متداول سرامیکی ساخته شده بودند، از طریق فرایند مکانوشیمیایی تهیه گردید. پهن شدگی قله های الگوی XRD ی پودر فریت مخلوط نشان می دهدکهاندازه ی پودر تهیه شده درگستره ی نانومتری (7 نانومتر) است. چرخه پسماند مغناطیسی نمونه توسط یک دستگاه VSM ترسیم و مغناطش اشباعی آن برابر 40emu/g به دست امد که درمقایسه به نمون حجمی ، کمتر بود. این کمبود را می توان بر اساس مدل پوسته – هسته توجیه نمود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر