سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله شبیه سازی المان محدود فرایند ایجاد اتصال بین شیشه بوروسیلی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شبیه سازی المان محدود فرایند ایجاد اتصال بین شیشه بوروسیلیکاتی و آلیاژ کوار برای دستیابی به بیشترین استحکام کششی در pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی المان محدود فرایند ایجاد اتصال بین شیشه بوروسیلیکاتی و آلیاژ کوار برای دستیابی به بیشترین استحکام کششی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی المان محدود فرایند ایجاد اتصال بین شیشه بوروسیلیکاتی و آلیاژ کوار برای دستیابی به بیشترین استحکام کششی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی المان محدود فرایند ایجاد اتصال بین شیشه بوروسیلیکاتی و آلیاژ کوار برای دستیابی به بیشترین استحکام کششی در pdf :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: پنجمین همایش مشترک انجمن مهندسی متالورژی ایران

تعداد صفحات: 11

چکیده:

امروزه در صنعت کاربرد اتصال فلز و شیشه از اهمیت خاصی برخوردار است. استحکام این اتصال تا حد زیادی وابسته به شرایط حرارتی و مکانیکی اعمال شده در طول فرآیند برقراری اتصال می باشد. رد این مقاله سعی دشه است تا شرایط حرارتی و مکانیکی یافت شود. که با اعمال آن در طول فرایند اتصال، بیشترین استحکام مکانیکی در ناحیه تماس فلز و شیشه ایجاد شود. از اینرو تحلیل المان محدود با نرم افزار MD/NASTRAN به منظور شبیه سازی فرآیند اتصال انجام گرفته که در آن اثر تغییرات شرایط حرارتی و مکانیکی فرآیند اتصال بر روی استحکام نهایی بررسی گردیده و نقاط بحرانی که می توانند محل تمرکز تنش های پسماند باشند، مشخص شده اند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر