سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله محاسبه انواع کارایی و بازده به مقیاس تولیدکنندگان آفتابگرد

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله محاسبه انواع کارایی و بازده به مقیاس تولیدکنندگان آفتابگردان شهرستان خوی در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله محاسبه انواع کارایی و بازده به مقیاس تولیدکنندگان آفتابگردان شهرستان خوی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله محاسبه انواع کارایی و بازده به مقیاس تولیدکنندگان آفتابگردان شهرستان خوی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله محاسبه انواع کارایی و بازده به مقیاس تولیدکنندگان آفتابگردان شهرستان خوی در pdf :

مقاله محاسبه انواع کارایی و بازده به مقیاس تولیدکنندگان آفتابگردان شهرستان خوی در pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی) از صفحه 96 تا 103 منتشر شده است.
نام: محاسبه انواع کارایی و بازده به مقیاس تولیدکنندگان آفتابگردان شهرستان خوی
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آفتابگردان
مقاله تحلیل پوششی داده ها
مقاله خوی
مقاله کارایی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
شهرستان خوی بزرگترین تولیدکننده آفتابگردان کشور است. هدف اصلی این تحقیق تحلیل وضعیت انواع کارایی (فنی، تخصیصی، اقتصادی و مقیاس) برای بهره برداران آفتابگردان این شهرستان می باشد. تحقیق حاضر بر مبنای تحلیل پوششی داده ها بوده و آمار و اطلاعات از طریق تکمیل 140 پرسشنامه در سال زارعی 87-1386 جمع آوری شده است. نتایج نشان می دهد که متوسط کارایی های فنی، تخصیصی، اقتصادی و مقیاس بهره برداران آفتابگردان در منطقه به ترتیب 66، 547، 359 و 759 می باشد و عدم کارایی اقتصادی در این منطقه در درجه اول مربوط به عدم کارایی تخصیصی و در درجه دوم به علت کیفیت های متفاوت نهاده ها از قبیل آب و زمین است. همچنین، همه نهاده های تولیدی بیشتر از مقدار بهینه استفاده شده اند و بیشترین اختلاف مصرف در نهاده آب با 8867 مترمکعب و کود حیوانی با 38576 کیلوگرم می باشد. بر حسب نتایج بدست آمده، با اجرای برنامه های افزایش کارایی فنی کشاورزان، می توان بدون تغییر عمده در سطح فن آوری و منابع به کار رفته، تولید را افزایش و هزینه را کاهش داد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر