سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله مقایسه نتایج پردازش و تفسیر داده های رادار نفوذی به زمین (

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه نتایج پردازش و تفسیر داده های رادار نفوذی به زمین (GPR) و مغناطیس در آشکارسازی خطوط لوله مدفون در منطقه قلعه شوکت شاهرود در pdf دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه نتایج پردازش و تفسیر داده های رادار نفوذی به زمین (GPR) و مغناطیس در آشکارسازی خطوط لوله مدفون در منطقه قلعه شوکت شاهرود در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه نتایج پردازش و تفسیر داده های رادار نفوذی به زمین (GPR) و مغناطیس در آشکارسازی خطوط لوله مدفون در منطقه قلعه شوکت شاهرود در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه نتایج پردازش و تفسیر داده های رادار نفوذی به زمین (GPR) و مغناطیس در آشکارسازی خطوط لوله مدفون در منطقه قلعه شوکت شاهرود در pdf :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: چهاردهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران

تعداد صفحات: 5

چکیده:

آشکارسازی لوله های فلزی مدفون در زیر سطح زمین برای انتقال گاز با پردازش و تفسیر داده های برداشت شده توسط روش GPR در منطقه قلعه شوکت شاهرود و سپس مقایسه نتایج آن با نتایج پردازش و تفسیر داده های برداشت شده توسط روش مغناطیس سنجی در این منطقه، هدف این تحقیق بوده است. نتایج به دست آمده از این مقایسه نشان می دهد که روش GPR به عنوان یک روش با قدرت تفکیک بالا در آشکارسازی بی هنجاری های با ابعاد کوچک و با عمق دفن شدگی کم بسیار موفق تر از روش مغناطیس سنجی عمل کرده است. اما در بخش هایی از منطقه مورد مطالعه که محیط زیرسطحی رسانندگی الکتریکی بالا دارد، امواج GPR به شدت مستهلک شده و عمق نفوذ این روش محدود می شود. روش مغناطیس سنجی علی رغم تفکیک پذیری ضعیف، در آشکارسازی اهدافی که دارای تباین خوبی در خواص مغناطیسی با محیط اطراف خود هستند، عملاً موفق تر بوده است. در محیط های شهری با نوفه بالا امکان برداشت مغناطیس سنجی وجود ندارد، اما روش GPR با آنتن پوششی در چنین محیط هایی می تواند به خوبی عمل کند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر