سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تأثیر شیوه آموزشی مربیان بهورزی در انگیزش و تغییر رفتار به

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تأثیر شیوه آموزشی مربیان بهورزی در انگیزش و تغییر رفتار بهورزان دانشگاه علوم پزشکی کاشان سال 90 در pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر شیوه آموزشی مربیان بهورزی در انگیزش و تغییر رفتار بهورزان دانشگاه علوم پزشکی کاشان سال 90 در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر شیوه آموزشی مربیان بهورزی در انگیزش و تغییر رفتار بهورزان دانشگاه علوم پزشکی کاشان سال 90 در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر شیوه آموزشی مربیان بهورزی در انگیزش و تغییر رفتار بهورزان دانشگاه علوم پزشکی کاشان سال 90 در pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: دومین همایش ملی آسیب شناسی آموزش سازمانی با رویکرد کاربردی مبتنی بر تجربیات اجرایی در سازمانها
تعداد صفحات: 6
چکیده:
آموزش و بهسازی منابع انسانی یک استراتژی کلیدی در دانشگاههای علوم پزشکی می باشد. افتخارات کسب شده در نظام مراقبتهای اولیه بهداشتی (PHC) تا حد زیادی مدیون تعلیم و تربیت مربیانی علاقمند و شیوه آموزشی آنها که در نهایت موجب یادگیری، تغییر رفتار و ایجاد ا نگیزه در بهورزان می باشد. با توجه به اینکه بهورزان در حال حاضر حدود 73 برنامه بهداشتی را در سطح خانه بهداشت روستای محل خدمت خود به مردم عرضه می نمایند توجه به انگیزه و مهارت آنان در کیفیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی امری ضروری است که مراکز آموزش بهورزی نقش کلیدی برای رسیدن به این ه دف مهم را به عهده دارند. به هر جهت آموزش مبتنی بر نیاز و با شیوه مهارت آموزی و کار عملی یکی از راهکارهای مهم ایجاد انگیزه، تغییر نگرش و رفتار در کارکنان می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر